پیامک پسرک

پیامک های پسرک sms pesarak

پیامک پسرک

پیامک های پسرک sms pesarak

اس ام اس مرد و زن !!! لطفا خانمها جدی نگیرند !

تحقیقات نشان داده که فقط 20% مردها عقل دارند
80% بقیه زن دارند ! 

 

 

مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند
و بر اثر کمبود حوصله طلاق میدن
ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !
....................................................................

مردها سه تا آرزو دارن :
1- اونقدر که ماماناشون می گن خوش تیپ باشن !
2- اونقدر که بچه هاشون می گن پولدار باشن !
و مهمتر از همه اینکه :
3- اونقدر که زناشون شک دارن ، زن داشته باشن !
......................................................
- بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و
زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !
..........................................................
مرد اولی : امان از دست این زنها ، زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت
مرد دومی : خوش به حالت ، زن من تمام دارائیمو برداشت و نرفت !
............................................................................
زن به شوهر : من احمق بودم که باهات ازدواج کردم
مرد : عزیزم چرا عصبانی می شی ، خب من هم عاشقت بودم و اینو نفهمیدم !
............................................................................
فرق پیر دختر با پیر پسر:
اولی موفق نشده که ازدواج کنه
ولی دومی موفق شده که ازدواج نکنه !
...........................................
- یه ضرب المثل آموزنده هست که می گه :
مردن برای زنی که عاشقشی ، از زندگی باهاش آسون تره !
...............................................................


مرد به زن : عزیزم ازت ممنونم ، تو اعتقاد به مذهب رو به زندگیم آوردی
چون من قبل از ازدواج معتقد بودم که جهنم اصلا' وجود نداره !


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد